Używamy własnych plików cookie (first-party cookies) i plików cookie stron trzecich (third-party cookies), aby zwiększyć korzyści dla klienta i ulepszyć użytkowanie strony. Klikając dowolny link na tej stronie wyrażają Państwo zgodę na korzystanie z plików cookies w sposób określony w naszej polityce cookies. Aby uzyskać więcej informacji, należy sprawdzić naszą Polityka cookies. Akceptuj


corporate

Supply Chain Event Management (SCEM)

System powiadamiania o zdarzeniach bazujący na dostosowywanym i zaawansowanym monitorowaniu oraz łatwej konfiguracji

Skontaktuj się z naszym ekspertem

Dostęp do szczegółowych informacji o zdarzeniach w łańcuchu logistycznym, aby umożliwić śledzenie procesów odbywających się w magazynie

Główne zalety:

  • Kompleksowa kontrola zobowiązań podjętych przez dostawców.
  • Kontrola gwarancji wysyłki na czas do klientów.
  • Podjęcie działań zapobiegawczych i naprawczych w celu rozwiązania problemów związanych z łańcuchem dostaw i logistyką.
  • Skuteczna reakcja na ewentualne obniżenie jakości produktu.
  • Możliwość podejmowania przez zespół logistyczny świadomych decyzji dotyczących zamówień dzięki znajomości wszystkich zdarzeń w łańcuchu dostaw.
  • Możliwość podejmowania odpowiednich działań przez punkty sprzedaży dzięki podglądowi statusu przygotowań i opóźnień.

Najważniejsze funkcje systemu Supply Chain Event Management (SCEM):

  • Zarządzanie powiadomieniami i ich klasyfikacja.
  • Subskrypcja użytkowników na otrzymywanie powiadomień o zdarzeniach.
  • Otrzymywanie powiadomień za pomocą poczty elektronicznej lub w formie wiadomości w interfejsie użytkownika.
  • Konfiguracja formatu i treści wiadomości wysyłanej przy każdym powiadomieniu o zdarzeniu. Dostęp do wiadomości z poziomu ekranu interfejsu użytkownika.
  • Zarządzanie harmonogramami i trybem powiadamiania o alertach według użytkowników za pomocą profili powiadomień.
  • Automatyczne reakcje systemu na powiadomienia o zdarzeniach.
  • Monitorowanie alertów powiadomień aż do ich zakończenia lub rozwiązania.
  • Eskalacja zdarzeń.
  • Automatyczne uruchamianie innych zdarzeń, jeśli alert nie zostanie odebrany lub jeśli żaden użytkownik nie jest przypisany do powiadomienia.

DLACZEGO WYBRAĆ OPROGRAMOWANIE MAGAZYNOWE MECALUX?

  • earth

    50-letnie doświadczenie firmy na rynku logistycznym

  • people

    Ponad 150-osobowy zespół inżynierów odpowiedzialnych za stały rozwój oprogramowania

  • adaptation

    Możliwość dostosowania do indywidualnych potrzeb

  • graphic

    Stały rozwój i aktualizacja oprogramowania dzięki działowi badawczo-rozwojowemu (R&D)