Używamy własnych plików cookie (first-party cookies) i plików cookie stron trzecich (third-party cookies), aby zwiększyć korzyści dla klienta i ulepszyć użytkowanie strony. Klikając dowolny link na tej stronie wyrażają Państwo zgodę na korzystanie z plików cookies w sposób określony w naszej polityce cookies. Aby uzyskać więcej informacji, należy sprawdzić naszą Politykę cookies. Akceptuj

Logismarket umacnia swoją pozycję handlową w pierwszym semestrze 2007

29/09/2007

Logismarket, informator przemysłowy firmy Mecalux, osiągnął w pierwszym semestrze 2007 poziom 5 467 948 wizyt (dane europejskie kontrolowane przez OJD) oraz 969 177 kontaktów handlowych pomiędzy firmami poszukującymi produkty i usługi z branży logistyki, magazynowania, opakowań i wyposażenia przemysłowego a firmami dostawczymi. Powyższe dane oznaczają 21,8% wzrost odwiedzin na stronach portalu i 23% wzrost liczby kontaktów handlowych nawiązanych za pośrednictwem informatora w porównaniu za ten sam okres w roku poprzednim. Wyniki te oznaczają dla Logismarket wzmocnienie pozycji jednego z ważniejszych międzynarodowych informatorów przemysłowych i zwiększenie potencjału umożliwiania kontaktów handlowych pomiędzy ponad 3100 firmami prezentującymi na naszych stronach ponad 53 000 produktów a przedstawicielami branżowymi i szefami działów zaopatrzenia przemysłowego.

W okresie od stycznia do czerwca 2007, w maju 2007 odnotowano największą aktywność w całej dotychczasowej historii portalu. Osiągnięta została rekordowa liczba ponad miliona wizyt (dokładny wynik to 1 080 332), co oznacza wzrost o 28,9% w porównaniu za ten sam miesiąc w roku 2006. Kontakty handlowe wysłane w tym samym miesiącu osiągnęły liczbę 191 343, co oznacza wzrost o 32% w porównaniu z tym samym okresem w roku poprzednim. Tendencja wzrostowa utrzymuje się także na początku drugiego semestru 2007: liczba kontaktów handlowych w lipcu 2007 wyniosła 159 862, co oznacza 29% wzrost w porównaniu z tym samym miesiącem w roku 2006.

Logismarket wzmacnia swoją pozycję handlową i ułatwia kontakty między firmami i dostawcami produktów i usług takich jak: wózki widłowe, pojazdy przemysłowe, pojemniki, przenośniki, urządzenia automatyzacyjne, opakowania, transport, wyposażenie przemysłowe, oprogramowanie, etykiety i systemy etykietowania, zaopatrzenie, produkty BHP i inne. Potencjalny nabywca może zapoznać się za pośrednictwem Logismarket z bogatą ofertą produktów i usług oraz porównać warunki zakupu przedstawione przez różne firmy.

Wygodne narzędzie sprzedaży
Sukces Logismarket wynika głównie z faktu iż informator pozwala firmom międzynarodowym i lokalnym na sprzedaż produktów i usług w miejscach, do których nie mogą dotrzeć przedstawiciele handlowi tychże przedsiębiorstw.

Ponadto portal posiada oddzielne witryny dla następujących krajów: Hiszpania, Portugalia, Francja, Włochy, Niemcy, Beneluks, Wielka Brytania, Austria, Szwajcaria i Polska.

Logismarket drukuje też osobny katalog papierowy dla każdego z w/w krajów. Katalog ten jest dystrybuowany w całej Europie w liczbie 250 000 egzemplarzy. Poza tym, w Hiszpanii wydajemy dwumiesięcznik Logismarket, magazyn dla przedstawicieli branży przemysłowej i logistycznej prezentujący fachową informację dotyczącą technologii, produkcji, surowców, nowych ustaw itp.

Jak działamy
Logismarket prezentuje ponad 53 000 produktów sklasyfikowanych według odpowiednich kategorii. Potencjalny nabywca może zapoznać się z informacją na temat firmy dostawczej lub oferowanego produktu. Każda firma reklamująca się w portalu umieszcza na naszych stronach kompletną informację o przedsiębiorstwie, dane teleadresowe i listę produktów. Prezentacja każdego produktu zawiera zdjęcie, szczegółowy opis, charakterystyki techniczne i ewentualne modele.

Użytkownik może za pośrednictwem portalu złożyć zapytanie ofertowe interesującego go produktu wypełniając i wysyłając drogą e-mailową formularz on-line dostępny na naszych stronach. Umożliwiamy też bezpośredni dostęp do strony internetowej firmy oraz udostępniamy numer telefonu i fax dostawcy. Kontakt dociera do firmy w sposób szybki, wygodny i bezpośredni.

Logismarket umożliwia firmom ogłaszającym się w portalu nawiązanie nowych kontaktów biznesowych i zwiększenie rozpoznawalności marki oferowanych produktów. Nasze rozwiązanie to wzmocnienie i uzupełnienie działań przedstawicieli handlowych firmy oraz większe prawdopodobieństwo przyciągnięcia potencjalnych klientów na stronę internetową przedsiębiorstwa. Informacja dotycząca obecności firmy na stronach Logismarket jest przejrzysta i jasna. Dostarczamy naszym klientom kompletne i wiarygodne dane dotyczące przebiegu wizyt na stronach z prezentacją firmy i jej produktów, przejść na stronę www klienta i liczby kontaktów wykonanych drogą e-mailową, telefoniczną lub faksową.

Adresy witryn Logismarket:

  • www.logismarket.es (Hiszpania)
  • www.logismarket.pt (Portugalia)
  • www.logismarket.fr (Francja)
  • www.logismarket.it (Włochy)
  • www.logismarket.de (Niemcy)
  • www.logismarket.be (Beneluks)
  • www.logismarket.co.uk (Wielka Brytania)
  • www.logismarket.at (Austria)
  • www.logismarket.ch (Szwajcaria)
  • www.logismarket.pl (Polska)

    LOGISMARKET to informator przemysłowy działający na zasadzie miejsca spotkań pomiędzy firmami branży logistycznej, magazynowej, opakowaniowej i wyposażenia przemysłowego, a przedsiębiorstwami, w których istnieje zapotrzebowanie na różnego typu produkty lub usługi przemysłowe. Logismarket został stworzony przez firmę Mecalux i włączony do Grupy w roku 2005 w celu optymalizacji jego zarządzania. Od początku, Grupa Mecalux okazała swoje wsparcie i wiarę w potencjał nowych technologii i możliwości tworzenia za ich udziałem nowych okazji do interesów oraz transformacji sektora logistycznego i przemysłowego.

    LOGISMARKET jest częścią firmy MECALUX, jednego ze światowych liderów całościowych rozwiązań magazynowych. Główna działalność firmy polega na projektowaniu, produkcji, sprzedaży i świadczeniu usług dotyczących regałów metalowych, magazynów automatycznych i innych rozwiązań składowania towarów. Po nabyciu TKINSA (dział automatyki magazynowej Grupy ThyssenKrupp) i firmy Esmena Grupa Mecalux posiada 8 fabryk produkcyjnych w 6 krajach, bezpośrednie przedstawicielstwa handlowe w 16 krajach, zatrudnia 3000 wykwalifikowanych pracowników i osiągnęła w roku 2006 obroty rzędu 531,1 mln euro. Mecalux zajmuje strategiczną pozycję w rozwoju technologii magazynowania automatycznego i jej wprowadzenia na wszystkich rynkach działalności firmy. www.mecalux.com.