Używamy własnych i zewnętrznych plików cookie, aby dostosować treści do Twoich preferencji. Kontynuuowanie przeglądania tej strony oznacza, że zostałeś poinformowany i akceptujesz instalację oraz używanie plików cookie. Aby uzyskać więcej informacji, należy sprawdzić naszą Polityka cookies. Akceptuj

Regały półkowe w magazynie obsługującym sklep internetowy Decathlonu

15/04/2019

Decathlon już kolejny raz powierzył Mecaluxowi wyposażenie swojego magazynu. Po udanych realizacjach w Polsce, Włoszech, Francji i Niemczech kolej na Wielką Brytanię. Regały półkowe umożliwiają sprawne i efektywne zaopatrywanie sklepów stacjonarnych, a także realizowanie zamówień składanych przez klientów sklepu internetowego.

Magazyn Decathlonu w Wielkiej Brytanii wyposażony w regały półkowe

W Wielkiej Brytanii ta popularna sieć sklepów sportowych otworzyła kolejne sklepy stacjonarne i zwiększyła sprzedaż internetową. Aby sprostać wyzwaniom logistycznym związanym z rozwojem, Decathlon zamówił dostawę i montaż 1939 modułów regałów półkowych na podest w magazynie w Northampton. Regały mierzą 2,5 m wysokości i są doskonałym rozwiązaniem w przypadku zróżnicowanego asortymentu o zmiennej rotacji.

Zsolt Kabai – Kierownik projektu w Decathlon UK
Mecalux dostarczył regały do wielu naszych magazynów, dlatego wybór był dla nas oczywisty. Firma wykonała ogrom pracy w bardzo napiętym terminie. Wykorzystujemy regały o specyficznej wysokości, aby uzyskać większą efektywność. Nasi operatorzy mogą dzięki temu przeprowadzać kompletację na pięciu poziomach bez konieczności stosowania podnośników. Ma to ogromne znaczenie, gdy chodzi o tysiące sztuk towaru.

Decathlon stawia na sprzedaż internetową

Decathlon to powstała w 1976 roku we Francji sieć sklepów sportowych, która dziś cieszy się dużą popularnością w ponad 35 krajach, również w Wielkiej Brytanii, gdzie jest obecna od 1999 roku. W ponad 2000 rozsianych po świecie punktów sprzedaży zarówno początkujący, jak i doświadczeni miłośnicy sportu mogą zaopatrzyć się we wszystko, co niezbędne do uprawiania dowolnej dyscypliny – sprzęt i odzież najbardziej znanych producentów oraz ponad dwudziestu marek własnych.