Używamy własnych plików cookie (first-party cookies) i plików cookie stron trzecich (third-party cookies), aby zwiększyć korzyści dla klienta i ulepszyć użytkowanie strony. Klikając dowolny link na tej stronie wyrażają Państwo zgodę na korzystanie z plików cookies w sposób określony w naszej polityce cookies. Aby uzyskać więcej informacji, należy sprawdzić naszą Polityka cookies. Akceptuj


Wsparcie zdalne

Wsparcie zdalne

Gwarancja wysokiej dostępności systemu w każdej chwili

Skontaktuj się z nami

Zaangażowanie firmy Mecalux nie kończy się z chwilą uruchomienia systemu. Jeśli klient zakupił nasze oprogramowanie, firma oferuje kompleksowy serwis.

  • Zarządzanie licencjami

    Zarządzanie licencjami

    Otrzymuj aktualizacje i łatki. Mecalux stale inwestuje w ulepszanie i rozwijanie swoich rozwiązań programistycznych.

  • Wsparcie zdalne

    Wsparcie zdalne

    Skorzystaj z pomocy serwisu w wybranym czasie. Podstawowa opcja obejmuje godziny od 8.00–16.00 od poniedziałku do piątku, bardziej rozbudowana wersja – nieprzerwane wsparcie 365 dni w roku. Każdy klient z aktywnym zarządzaniem licencjami może zamówić zdalne wsparcie.

  • Monitorowanie systemów

    Monitorowanie systemów

    Zdalne wsparcie obejmuje również proaktywne monitorowanie za pomocą narzędzia Easy Monitor, które okresowo sprawdza działanie podstawowych elementów instalacji.


DLACZEGO WYBRAĆ OPROGRAMOWANIE MAGAZYNOWE MECALUX?

  • earth

    50-letnie doświadczenie firmy na rynku logistycznym

  • people

    Ponad 150-osobowy zespół inżynierów odpowiedzialnych za stały rozwój oprogramowania

  • adaptation

    Możliwość dostosowania do indywidualnych potrzeb

  • graphic

    Stały rozwój i aktualizacja oprogramowania dzięki działowi badawczo-rozwojowemu (R&D)