Używamy własnych plików cookie (first-party cookies) i plików cookie stron trzecich (third-party cookies), aby zwiększyć korzyści dla klienta i ulepszyć użytkowanie strony. Klikając dowolny link na tej stronie wyrażają Państwo zgodę na korzystanie z plików cookies w sposób określony w naszej polityce cookies. Aby uzyskać więcej informacji, należy sprawdzić naszą Politykę cookies. Akceptuj

Mecalux wyposaży jedno z największych w Holandii centrów dystrybucyjnych

02/11/2017

Działająca w branży e-commerce holenderska firma vidaXL uruchamia nowe centrum dystrybucyjne o powierzchni 100 000 m², które umożliwi składowanie aż 135 000 palet. Firma oferuje bardzo szeroki asortyment produktów, m.in. artykuły do domu, ogrodu, środki higieny osobistej, zabawki i inne.

Wizualizacja centrum dystrybucyjnego vidaXL

Nowy magazyn, zlokalizowany w strefie biznesowej w Venlo, pozwoli firmie vidaXL na realizację aż 60 000 zamówień dziennie, a więc dwa razy więcej niż dotychczas.

Będzie to możliwe dzięki dostarczonym przez Mecalux regałom paletowym o wysokości 12 m i długości 87 m, które pozwolą na składowanie 135 000 palet o wymiarach 800 x 1200 mm i maksymalnej wadze 500 kg każda. Regały paletowe to uniwersalny system składowania, który umożliwia magazynowanie ładunków bardzo zróżnicowanych pod względem wielkości, wagi i kształtu.

Dostawa obejmuje także blok regałów o tej samej wysokości, ale nieco dłuższych (95 m), z pomostami tworzącymi trzy poziomy. Na tych regałach będzie się odbywała kompletacja niedużych produktów przechowywanych w kartonach o wymiarach 400 x 600 mm.

Dodatkowo dwie wieże kompletacyjne, o długości 80 m i tej samej wysokości co pozostałe regały, zapewnią optymalizację procesu przygotowywania zamówień. Będą się składały z trzypoziomowych regałów przepływowych, które zagwarantują sprawną obsługę wejść i wyjść towarów. System przenośników będzie transportował kartony z wież kompletacyjnych do strefy konsolidacji i sortowania zamówień.

Historia vidaXL zaczęła się w 2006 roku, od rozpoczęcia sprzedaży przez internet dobrych jakościowo i przystępnych cenowo produktów do domu, ogrodu, czy warsztatu. Sprzedaż rosła w tempie wykładniczym, dlatego zdecydowano się na produkcję artykułów pod własną marką i ich sprzedaż we własnych sklepach internetowych.

Sukces firmy opiera się na bardzo konkurencyjnych cenach, które są rezultatem nieustannego poszukiwania możliwości ograniczenia kosztów, jednakże bez obniżania jakości produktów i obsługi posprzedażowej. Obecnie firma jest obecna w 31 krajach na świecie: w Europie (m.in. w Polsce), USA i Australii.

GuardarGuardarGuardar