Rocky Mountain Meats integruje sprzedaż online z systemem Easy WMS

17 lis 2025

Rocky Mountain Meats zainstaluje Easy WMS do zarządzania sprzedażą mięsa premium

Rocky Mountain Meats, firma należąca do tej samej grupy hodowców bydła co Cross Creek Ranch Premium Meats, zainstaluje oprogramowanie do zarządzania magazynem Easy WMS od Interlake Mecalux w swoim centrum logistycznym w Cortez (Kolorado, USA). To cyfrowe rozwiązanie pozwoli zoptymalizować zarządzanie zapasami oraz zsynchronizować procesy produkcyjne i logistyczne. „Dzięki Easy WMS chcemy mieć precyzyjną kontrolę nad lokalizacjami i stanami magazynowymi – to niezbędny warunek, by utrzymać jakość naszych produktów” – podkreśla zespół firmy.

Strategia rozwoju Rocky Mountain Meats zakłada również usprawnienie sprzedaży internetowej mięsa premium Wagyu i Black Angus. W tym celu firma wdroży moduł Integracja z Marketplaces, który bezpośrednio połączy platformę handlową online na Shopify z systemem Easy WMS. „Integracja tych cyfrowych narzędzi ułatwi zarządzanie zamówieniami i poprawi jakość obsługi naszych klientów, dzięki czemu wzmocnimy ten kanał dystrybucji” – podkreśla przedstawiciel firmy.

Cyfryzacja pomoże firmie również spełnić rygorystyczne wymogi amerykańskiego Departamentu Rolnictwa oraz zoptymalizuje codzienne operacje w magazynie, co przełoży się na wyższą wydajność i rentowność.

Uruchomienie projektu digitalizacji będzie kluczowe dla przyszłego rozwoju Rocky Mountain Meats i dalszego ugruntowywania renomy producenta mięsa najwyższej jakości.

O firmie

Rocky Mountain Meats to czołowy producent wołowiny Wagyu – o 100% japońskiej genetyce, uznawanego za jedno z najbardziej ekskluzywnych w USA – oraz Black Angus klasy premium. Na ranczu w Hesperus (Kolorado) u podnóży Gór Skalistych bydło hodowane jest na wolności, karmione naturalnie i utrzymywane w zdrowym środowisku, co przekłada się na najwyższą jakość i wyjątkowy smak mięsa. Firma łączy tradycyjne metody z nowoczesną technologią, oferując produkty zgodne z normami amerykańskimi i japońskimi.