Używamy własnych plików cookie (first-party cookies) i plików cookie stron trzecich (third-party cookies), aby zwiększyć korzyści dla klienta i ulepszyć użytkowanie strony. Klikając dowolny link na tej stronie wyrażają Państwo zgodę na korzystanie z plików cookies w sposób określony w naszej polityce cookies. Aby uzyskać więcej informacji, należy sprawdzić naszą Politykę cookies. Akceptuj


corporate

Analiza łańcucha dostaw (System SCM)

Szybki podgląd przeprowadzanych operacji pomocny w podejmowaniu strategicznych decyzji

Zapytaj o wersję DEMO

Szybki dostęp do informacji w celu sprawnego podejmowania decyzji

Łatwe przeglądanie różnych wskaźników łańcucha dostaw, co umożliwia:

  • Uzyskanie większej liczby informacji o przeprowadzanych operacjach.
  • Podgląd informacji o swojej firmie.
  • Zwiększenie wydajności pracowników dzięki zapewnieniu ciągłego dostępu do informacji z poziomu dowolnego urządzenia.
  • Samodzielne zarządzanie informacjami, ograniczona zależność od zespołu IT.
  • Stworzenie kultury informacyjnej i podejmowanie lepszych decyzji.
  • Monitorowanie firmy za pomocą systemu z możliwością tworzenia automatycznych alarmów.

Analiza łańcucha dostaw (System SCM) pozwala dostosować i rozszerzyć system (sprawdzić dostępne opcje oraz opłaty z pomocą Działu Obsługi Klienta). Jednocześnie zawiera w standardzie kompletne panele sterowania, które obejmują większość istotnych funkcjonalności i wskaźników.

Do zdefiniowanych paneli zaliczane są:

Panel przyjęć

  • Rampa dla towaru.
  • Procent przyjęć nieuszkodzonych przypadający na danego dostawcę lub dany dzień.
  • Przyjęcia i linie przyjęć na godzinę.
  • Dostawcy na czas na dany dzień.

Panel wyjść

  • Współczynnik obsłużonych linii.
  • Współczynnik realizowanych zamówień.
  • Linie wprowadzane, wydawane, pakowane, ładowane i zamykane na godzinę.
  • Zlecenia wydane na godzinę.
  • Zlecenia wydane na czas i gotowe do wysyłki.

Panel szczegółowych danych zleceń

  • Szczegółowe dane zleceń.
  • Szczegółowe dane zleceń pogrupowanych na rodzaje.
  • Wysłane zlecenia kompletne.
  • Stosunek zleceń wysłanych do zleconych.

Panel klienta

  • Procent SKU (pozycje asortymentowe) ze stanem magazynowym.
  • Procent backorders.
  • Wysyłki zrealizowane na czas.
  • Czas cyklu zlecenia wewnętrznego.

Panel jakości

  • Procent artykułów niezbywalnych.
  • Zmniejszenie stanu magazynowego.

Panel pojemności i zużycia

  • Procent zajętości z podziałem na typ lokalizacji.
  • Procent wolumenu zajętości z podziałem na typ lokalizacji.
  • Procent zajętych lokalizacji z podziałem na rodzaj artykułu.
  • Days on hand z podziałem na rodzaj artykułu.
  • Days on hand na artykuł.

Panel produktywności

  • Na dział.
  • Na zmianę.
  • Na użytkownika.
  • Na proces.

DLACZEGO WYBRAĆ OPROGRAMOWANIE MAGAZYNOWE MECALUX?

  • earth

    50-letnie doświadczenie firmy na rynku logistycznym

  • people

    Ponad 150-osobowy zespół inżynierów odpowiedzialnych za stały rozwój oprogramowania

  • adaptation

    Możliwość dostosowania do indywidualnych potrzeb

  • graphic

    Stały rozwój i aktualizacja oprogramowania dzięki działowi badawczo-rozwojowemu (R&D)