WMS dla e-commerce
Magazyny gotowe na nowe wyzwania związane z e-commerce
Skontaktuj się z naszym ekspertemEfektywne zarządzanie magazynem przy zamówieniach o niewielkiej liczbie jednostek
Cztery znaczące zalety WMS dla e-commerce, dzięki którym system jest bezkonkurencyjny.
Jednostkowe przyjęcia artykułów
Elastyczność, dzięki której możliwe jest przyjmowanie materiałów artykuł po artykule. Funkcjonalność tę cechuje:
- Automatyczny wybór przyjęć.
- Uproszczona weryfikacja artykułów dzięki wizualizacjom.
- Wprowadzanie alternatywnych kodów dostawcy bezpośrednio podczas procesu przyjęć artykułów.
- Generowanie numeru seryjnego przyjętego artykułu, co pozwala na śledzenie trasy na poziomie jednostki sprzedaży.
- Drukowanie etykiet artykułu (zwykłych lub RFID).

Grupowanie przyjętych artykułów
Możliwość rozdzielania otrzymanego materiału na grupy lub odkładania na wózki, dzięki czemu Easy WMS może nimi zarządzać w następujący sposób:
- Przyjmowane artykuły, na które jest zapotrzebowanie na zamówieniach z jedną linią i jednym produktem (single unit), przesyłane są bezpośrednio do strefy wysyłek/pakowania, gdzie oczekują na operację cross-docking.
- Przyjmowane artykuły, na które jest zapotrzebowanie na zamówieniach z więcej niż jedną linią i/lub posiadające oddzielne pozycje asortymentowe, kierowane są do strefy przygotowania zamówień metodą just-in-time bez przechodzenia przez strefę składowania (cross-docking do przygotowania metodą just-in-time);
- Przyjmowane artykuły, które muszą być przechowywane, kierowane są do magazynu.
- Przyjmowane artykuły, które muszą być wysłane do innego magazynu, kierowane są bezpośrednio do strefy cross-dockingu w celu ich nadania.
- Przyjmowane wadliwe artykuły grupowane są w jednej strefie.

Grupowanie zamówień
Dodatkowa funkcjonalność, dzięki której system Easy WMS może tworzyć grupy oparte na konfigurowalnych regułach, według których możliwe jest rozgrupowywanie zamówień i/lub ich przygotowywanie metodą just-in-time.
W ten sposób system ustala, jaki typ zamówień powinien być przygotowywany w grupach, a następnie kieruje je do strefy rozgrupowywania zamówień.
Przygotowywanie zamówień metodą just-in-time oraz rozgrupowywanie zamówień
Umożliwia wykonanie następujących operacji za pomocą terminali radiowych lub stacji roboczej:
- Zarządzanie otwartymi zamówieniami przy ciągłej kontroli towarów przypisanych do danej pozycji miejsca kompletacji just-in-time.
- Ustalenie lokalizacji oraz miejsca docelowego zamówienia na podstawie odczytu etykiety artykułu z któregokolwiek z wózków trafiających do strefy.
- Zawiadomienie o gotowym zamówieniu, by możliwe było jego pobranie.
- Pobieranie gotowego zamówienia przy jednoczesnym zwolnieniu lokalizacji i jego dostarczenie do strefy wysyłek i pakowania.
- Kontrola i zarządzanie zamówieniami nieskompletowanymi ze względu na braki lub nieprawidłowości.

